Welcome To My Blog. Thanks For Visited. I Love You :)

Sunday 18 December 2011

KECIL HATI?



Hyep! Salam..

Okay, now nak cakap something.
Errr….
Hmm, sebenarnye aku serba salah.
Dengan dye, dye n dye.
Ceh, sorang je laa..
Tak payah tahu lh k sape dye J
Yela, maybe banyak sangat kot yang dye TERkecik hati dengan aku.
Tapi  dye tak pernah bagitahu aku.
And dye tuh...


KAWAN


Yee, dye kawan aku.
Aku taknak jadi kawan yang lupekan kawan macam someone nih.
Cukuplah dye jee.



Kawan, kau kecik hati dengan aku?
Marah aku?
Dah mule benci aku?
Okay, aku tahu sume tuh.
Hmm, sorry sangat-2 sebab tak hiraukan kau.
And sorry again kalau kau kecik hati :'(



Tapi kan kawan, aku memang sayang kau.
Sebab kau KAWAN aku!

KAWAN!

Pape pun, aku janji kite tetap kawan sampai bile-2.
Walaupun kau dah pindah sekolah, tempat tinggal or whatever :')
Kau pun mesti janji.
Janji k? :')


And ingat, susah senang kite bersame..
Sedih or heppy kite kongsi...
Okay KAWAN?
Heee, ingat tau! ;)



I LOVE YOU FRIENDS....

No comments:

Post a Comment

Jemput comment yee, satu pun jadi lah. Hihi